Importør

Vi havde ikke været her, hvis ikke det havde været for de danske importører, og i dag er det fortsat en af vores væsentligste opgaver at imødekomme de behov, der eksisterer i netop jeres del af branchen. Gennem flere års sparring med bl.a. de danske importører, har vi udviklet, ikke bare Danmarks største køretøjsdatabase, men også et avanceret statistik- og analyseværktøj, så du nemt kan kortlægge tendenser i markedet, tilrettelægge jeres indsatser - og følge op på om de også virker, som de skal.

  • Benchmarking: Hvilke mærker, modeller og segmenter sælger hvor meget, hvorhenne og til hvem?
  • Salgsoverblik: Hvordan sælger de enkelte forhandlere?
  • Markedsføring: Hvilke initiativer eller kampagner bør rettes mod hvem og hvornår?
  • Leadgenerering: Fremsøg emner med udgangspunkt i hundredevis af køretøjs-, flåde- eller virksomhedskriterier.
  • Kend dine kunder: Indsigt i den enkelte virksomhedsprofil indkøbsmønstre, økonomiske nøgletal, aktuelle flåde mv.
  • Få automatisk besked: Når der er registreringsændringer hos udvalgte virksomheder eller på enkelte køretøjer.
  • Øget fastholdelse: På baggrund af indgående kendskab til kundeadfærd- og præferencer.
  • Målrettet markedsføring: Minimér omkostningerne, og skab øget interesse med kommunikation, der er tilpasset kundernes profil og forbrugsmønstre.
  • Opfølgning: Virker salgs- og markedsføringsaktiviteterne, som de skal?

Hvilke data kan du få adgang til?

Her er et par eksempler - vi fortæller gerne om resten

222.000

Brugtregistreringer i år - person- og varebiler
2.000+

Forskellige mærker
83.000

Nyregistreringer i år - person- og varebiler
17

Forskellige køretøjstyper

Nyregistrerede personbiler ÅTD, pr. region

(PR. 21-04-2018)

Den viden vi har kunnet opnå, har aldrig været mere specifik, end vi oplever, den er nu, og vi anvender den både strategisk og som leadgenereringsværktøj hver eneste dag. Vi bruger især bilstatistik.dk til bearbejdning af nye kunder, men også for at finde ud af, om vores salgs- og marketingsindsatser virker, som de skal. Hvis der mangler salg ift. det overordnede marked, så har vi et godt udgangspunkt for at finde ud af, hvad det er, vi skal skrue på ift. vores konkurrenter. Jeg fristes til at kalde det erhvervssælgerens bedste ven
Jacob Davids Thomsen
Head of B2B,
K.W. Bruun Import

Vil du have adgang?

Eller vil du bare høre mere om dine muligheder?